Vijf jubilarissen gehuldigd tijdens sfeervolle Nieuwjaarsreceptie!

1e Kapelaan Walters Trofee uitgereikt aan Theo Rutten

v.l.n.r. Bud Joosten (voorzitter Instrumentenfonds), Arnold van der Sant (picollo, 50 jaar lid), Harrie Spaan (slagwerk, 50 jaar lid), Johan Otters (bariton, 60 jaar lid), Theo Rutten (slagwerk, 1e Kapelaan Walter Trofee), Riekske Balk (slagwerk, 25 jaar lid) en Tamara Steenbergen (basklarinet, 25 lid).

Het was even wennen, zondag 2 januari 2011. Voor het eerst in het 95 jarig bestaan waren bestuur en leden al vroeg in het jaar bij elkaar voor de eerste Nieuwjaarsreceptie van St. Caecilia. Voorzitter Rob van de Sant opende de drukbezochte receptie met een hartelijk welkomstwoordje en blikte even kort terug op de gebeurtenissen binnen de vereniging in 2010. Met het grootse Proms concert op 2 juli a.s. in het vooruizicht gaf een trotse voorzitter aan dat alle onderdelen van de muziekvereniging ook in 2011 volop in beweging zullen zijn. Onderbroken door een aantal korte muzikale presentaties van het Jeugdorkest, de Jeugdslagwerkgroep, de Slagwerk-groep en het Harmonieorkest werd Annie Fréhé in het zonnetje gezet en bedankt voor 30 jaar inzet voor ’t Instrumentenfonds, waarna de nieuwe voorzitter van het Instrumentenfonds Bud Joosten hartverwarmend werd voorgesteld.

Bijzonder moment was de uitreiking van de `1e Kapelaan Walters Trofee` voor een genomineerd lid die zich op een bijzondere wijze verdienstelijk heeft gemaakt in de historie van St. Caecilia.  Met luid applause werd deze uitgereikt aan een zichtbaar ontroerde Theo Rutten, die een grote aansturende rol speelt in de prestaties van de succesvolle slagwerkgroep.

Aansluitend werden 5 jubilarissen gehuldigd:

• Riekske Balk , slagwerk- 25 jaar
  • Tamara Steenbergen, basklarinet – 25 jaar
  • Arnold van de Sant, piccolo – 50 jaar
  • Harrie Spaan, slagwerk – 50 jaar
  • Johan Otters, bariton – 60 jaar

De jubilarissen werden alle afzonderlijk in de schijnwerpers gezet en ontvingen uit handen van beschermheer Leonard van Nispen tot Pannerden de oorkonde van de KNFM en bijbehorend insigne.

Na het officiële gedeelte werd door bestuur en leden sfeervol getoost op een gezond, gezellig en muzikaal 2011.

1 gedachte over “Vijf jubilarissen gehuldigd tijdens sfeervolle Nieuwjaarsreceptie!”

Reacties zijn gesloten.