Zondag 2 januari 2011 om 11.00 uur Nieuwjaarsreceptie St. Caecilia

St.Caecilia huldigt leden en reikt  “Kapelaan Walters Trofee” uit tijdens Nieuwjaarsreceptie

Op zondag 2 januari geeft Harmonie St.Caecilia voor het eerst in haar bestaan een Nieuwjaarsreceptie. Tijdens het officiële gedeelte zullen jubilarissen worden gehuldigd en wordt de nieuwe voorzitter van het Instrumentenfonds bekendgemaakt.

Ook zal voor het eerst de “Kapelaan Walters Trofee” worden uitgereikt. Deze prijs genoemd naar de oprichter van de 95-jarige muziekvereniging, zal vanaf 2011 jaarlijks worden uitgereikt aan een genomineerde die zich op bijzondere wijze heeft ingezet voor St. Caecilia.

Behalve deze huldigingen zullen jeugdorkest, jeugdslagwerk, slagwerkgroep en harmonieorkest zich kort muzikaal presenteren.

Aanvang van deze receptie is 11.00 uur in plaatselijke Ontmoetingscentrum.

Het officiële programma zal één uur duren, waarna gelegenheid is om het nieuwe muzikale jaar 2011 samen met bestuur en leden van St. Caecilia toostend in te luiden.