Twee slagwerkers door tijdens talentenjacht !

Zaterdag 6 november hebben spelers van de slagwerkgroep Peter van Meegen en Wouter Derks met hun RBF – BAND  mee gedaan aan podium Beest in de Kinkel te Bemmel. Dit is een soort talentenjacht die in 5 regio’s gehouden is. Wouter, Peter en hun bandleden streden tegen 3 andere acts, die ieder  4 nummers lieten horen. De jury besloot  aan het einde unaniem te kiezen voor de band RBF.

Door eerste te worden tijdens deze kwalificatie  zijn deze St. Caecilia talenten dus door naar de finale die op 14 november  a.s. plaatsvindt in het Posttheater te Arnhem. Aanvang van deze finale is om 14.00 uur. Iedereen is natuurlijk van harte welkom te komen kijken, gezien de verwachte belangstelling zijn er maar een beperkt aantal kaarten gratis beschikbaar.

Om alvast in de stemming te komen hierbij een voorproefje:

Vanaf deze kant namens alle leden en bestuur van St.Caecilia veel succes aan Wouter, Peter en medespelers.

1 gedachte over “Twee slagwerkers door tijdens talentenjacht !”

Reacties zijn gesloten.