Slagwerkgroep dankt Henk Mennens tijdens afscheidsconcert op zondag 26 sept.2010

“Bedankt Henk !“……………………………………..”Welkom Ria!”

Op zondag 26 september zal de slagwerkgroep van St.Caecilia uit Doornenburg op muzikale wijze afscheid nemen van hun dirigent Henk Mennens. In het plaatselijke Schuttersgebouw zal één uur durend muzikaal slagwerkprogramma worden gepresenteerd als dank voor de prachtige periode die Mennens met zijn slagwerkers heeft beleefd. Er zal een korte terugblik van muzikale  hoogtepunten zijn die het vakkundige werk met fraai slagwerk van Mennens garandeerden.  Behalve de zesvoudige landskampioen zal ook het door Mennens geïntroduceerde jeugdensemble optreden.

Tijdens het programma zal Henk zijn dirigeerstok en verantwoording overdragen aan zijn opvolgster Ria Kornet uit Tiel. In haar vonden de slagwerkers de gewenste kandidaat die de groep naar nieuwe hoogtepunten kan gaan brengen. Het concert is gratis te bezoeken.

Tijd: zondag 26 september van 16.00 tot 17.00 uur Schuttersgebouw Doornenburg.