Harmonie opent Kunstlus(t)

Op 29 augustus zal harmonie St. Caecilia uit Doornenburg met een koffieconcert de derde editie van Kunstlus(t) openen. Kunstlus(t) is een kunstroute door Doornenburg op initiatief van een aantal Doornenburgse kunstenaars. Op verschillende locaties in Doornenburg en één in Gendt is kunst te zien. Dit evenement was voorgaande keren een groot succes.

Bij de St. Martinus kerk in Doornenburg brengt het orkest een gevarieerd programma van ongeveer een half uur. Popnummers, concertmuziek en het betere marswerk zullen de revue passeren. Iedereen is van harte uitgenodigd om op zondag 29 augustus om 11:00 uur dit gratis concert bij te wonen. LET OP! Voor mensen die minder goed ter been zijn, is het aan te raden een (klap)stoel of dergelijke mee te nemen.