Slagwerkers samen in actie met Koninklijk Nijmeegs Mannenkoor

Met  het indrukwekkende optreden tijdens  jubileumconcert in de Vereniging nog in het geheugen,  zal op verzoek van het Koninklijk Nijmeegs Mannenkoor  de slagwerkgroep op zondag 11 april a.s. actief zijn tijdens een concert in de St. Antoniuskerk te Nijmegen. Aanleiding hiervoor is de grote interesse die is ontstaan na het opnemen van de  cd  ‘Let Music Live’ van dit koor o.l.v. Dion Ritten. Op deze jubileum cd  staan een aantal  werken die door de Doornenburgers percussief zijn ondersteund.  Ook op 13 juni is deze samenwerking te zien te Wijchen tijdens een uniek concert dat in het teken staat van het wereldkampioenschap voetbal 2010.  Behalve de slagwerkgroep van St.Caecilia zullen ook de Kia-singers en het Angolees a capella kwintet dit Afrikaanse concert van de 100 zangers van het KNZM ondersteunen.