Wim Hendriks overleden

Vandaag heeft ons het droevige bericht bereikt dat Wim Hendriks op 90-jarige leeftijd is overleden.

Wim was sinds 1 maart 1932 lid van de vereniging (78 jaar lid!) en was gedurende zijn actieve lidmaatschap een fervent trompetist. Naast het bespelen van de trompet binnen het orkest heeft Wim ook jarenlang muziek gemaakt tijdens feesten en evenementen op het kasteel.

Door lichamelijke problemen was het trompet spelen de laatste jaren niet meer mogelijk, maar Wim bleef de harmonie trouw en was altijd goed op de hoogte van het reilen en zeilen van de vereniging.

De uitvaart van Wim vindt plaats aankomende donderdag (18 februari) om 10:30 in de kerk in Doornenburg waarna hij zal worden weggebracht naar de begraafplaats. Deze uitvaart zullen wij vanzelfsprekend muzikaal begeiden.

Met de dood van Wim verliest de vereniging een lieve, warme man. Een muzikant in hart en nieren.