“Bliksemconcert 6 juni”- Publiek mag slagwerkgroep Doornenburg beoordelen!

30 minuten Try-out concert slagwerkers St.Caecilia

De slagwerkgroep van St.Caecilia uit Doornenburg heeft wel een heel bijzondere manier gevonden zich voor te bereiden met het nieuwe concertprogramma. Op zaterdagavond 6 juni a.s. zullen de slagwerkers try-out concert van 30 minuten geven waarbij de bezoekers zelf het programma mogen gaan beoordelen. De groep, onder leiding van Casper Traa, zal het eerste deel spelen dat tijdens het Wereldmuziekconcours in 2017 zal worden uitgevoerd. Dit gedeelte, dat in het najaar tijdens het podiumconcours in Geleen zal worden gespeeld, is door componist Gian Prince op verzoek van St.Caecilia speciaal voor de groep geschreven.

“Het is voor ons van belang hoe het publiek reageert op dit deel van ons nieuwe programma”, aldus een woordvoerder namens de slagwerkgroep. “Het leek ons goed om niet deskundige juryleden, maar de bezoekers eens in de gelegenheid te stellen om ons te op deze bijzondere manier hun mening te laten geven”.

De bezoekers krijgen een beoordelingsformulier overhandigd, waarop men eenvoudig de bevindingen kan invullen. Voor de bezoeker met de “best tip” ligt zelfs een prijs klaar. Na afloop kan men de slagwerkers ook persoonlijk feedback geven, dit alles ruim voor de aftrap van de finale Champions League.

Het try-out concert begint zaterdag 6 juni a.s. om 19.30 uur in het Ontmoetingscentrum en de toegang is gratis!

Het beoordelingsformulier staat voor u op deze website van St.Caecilia Doornenburg: Beoordeling 6 juni concert