Sponsoracties nieuwe uniformen succesvol

Aan het einde van dit jaar zal harmonie St. Caecilia een compleet nieuw uniform aanschaffen ter vervanging van haar 38 jaar oude uniform. Hiervoor is de vereniging al sinds 2007 aan het sparen.

Sinds eind 2014 zijn er verschillende activiteiten gestart om de ontbrekende financiële middelen (ongeveer EUR 17.000,-) binnen te halen. O.a. zijn verschillende fondsen benaderd waarvan het Prins Bernard Cultuurfonds en de Stichting Bemmel en Haalderen inmiddels een toezegging hebben gedaan. Ook zijn er al verschillende sponsoren die een bijdrage hebben toegezegd (hierover later meer).

Daarnaast lopen er een ook een aantal andere acties waarin de (Doornenburgse) bevolking om een bijdrage wordt gevraagd. Eén van deze acties is de statiegeldactie bij Spar Witjes in Doornenburg. Deze heeft inmiddels EUR 500,- opgebracht waarmee één uniform kan worden aangeschaft. Deze actie loop nog even door en de vereniging hoopt dat met de opbrengst van deze actie uiteindelijk ook een tweede uniform kan worden aangeschaft.

De nieuwe uniformen zullen begin januari 2016 tijdens de opening van het 100-jarig jubileumjaar van de harmonie worden gepresenteerd.

Prins-Bernhard-Cultuurfonds-Logo (Small)  20150409 - Persbericht voortgang sponsoring (Small)