Sponsoren gezocht voor nieuw uniform

Tijdens de carnavalsoptocht in Doornenburg vroeg de harmonie aandacht voor de grootste financiële investering die de vereniging gaat doen in haar bijna 100-jarig bestaan. Aan het einde van dit jaar wil de harmonie namelijk haar inmiddels 38 jaar oude uniform inruilen voor een nieuw exemplaar. Een investering waarmee EUR 35.000,- is gemoeid.

Sinds 2007 is de vereniging al aan het sparen om deze aanschaf mogelijk te maken. Hierdoor is een bedrag van ongeveer EUR 18.000,- al beschikbaar. Het resterende bedrag hoopt de harmonie op te kunnen halen door middel van een eigen bijdrage van de leden, acties, subsidies, fondsen en sponsoren.

Komende tijd zullen bedrijven en potentiële sponsoren actief worden benaderd door een speciaal voor dit doel opgerichte sponsorcommissie. Iedere financiële toezegging is van harte welkom om de aanschaf van het uniform daadwerkelijk mogelijk te maken. Het uniform zal vervolgens in januari 2016 in gebruik worden genomen bij de start van het jubileumjaar van de dan 100-jarige harmonie.

Carnaval