Uitbundig feest tijdens Nieuwjaarsreceptie 2014

Op foto v.l.n.r. Stefan Hendriks, Bennie Peters, Anja Rasing-Peters, Gerald Bouwman, Richard Peters, Co Ketelaer en Jos Joosten

Het was een bijzonder feestelijke aangelegenheid op zondag 5 januari jl. tijdens de drukbezochte traditionele Nieuwjaarsreceptie van St.Caecilia. Omlijst door de muzikale medewerking van jeugdslagwerkgroep en het harmonieorkest en de twirlgroep kon voorzitter Rob van de Sant tevreden terugblikken op een succesvol jaar. Vervolgens kon het feest niet op en overhandigde voorzitter Bud Joosten van het Instrumentenfonds namens de Doornenburgse bevolking  een cheque van 4000,= euro aan de vereniging.

Er waren liefst zes jubilarissen die door de voorzitter zeer persoonlijk werden toegesproken en werden gekwalificeerd als een belangrijke generatie die al jaren nauw betrokken zijn bij St.Caecilia. Uit handen van beschermheer Leonard van Nispen tot Pannerden ontvingen Bennie Peters (slagwerker, 50 jaar lid), Jos Joosten (trompetist, 40 jaar lid), Stefan Hendriks (slagwerker, 40 jaar lid ), Gerald Bouwman (slagwerker, 40 jaar lid ), Co Ketelaer (slagwerker, 40 jaar lid) en Richard Peters (slagwerker, 25 jaar lid) de jubileum oorkonde en insigne van de Nederlandse Muziekfederatie.

Buitengewoon verrast reageerde penningmeester Anja Rasing-Peters op haar benoeming als winnaar van de Kapelaan Walters Trofee 2014. Deze eervolle toekenning kreeg zij van de commissie die de prijs jaarlijks uitreikt aan een lid die zich buitengewoon verdienstelijk heeft gemaakt voor de vereniging.

Anja Rasing-Peters wint Kapelaan Walters Trofee 2014