Podiumconcours slagwerkgroep: ‘Open’ generale repetitie op vrijdag 6 december!

Zaterdag 7 december a.s. zal de slagwerkgroep om 17.50 uur in Theater ‘De Nobelaer’ te Etten-Leur optreden tijdens het landelijk podiumconcours. Voorafgaand aan deze  dag zal op vrijdagavond 6 december om 19.30 uur de generale repetitie plaatsvinden in het Ontmoetingscentrum Doornenburg. Voor de belangstellenden is dit een ‘open’ en vrij toegankelijke repetitie om de 28 slagwerkers samen met het gemengde koor van ‘De Burchtsanghers’ aan het werk te zien. Het programma van ‘The Big Earthquake of Sagamibay 1923’ zal voor publiek éénmaal als laatste test worden doorgespeeld. Vanaf januari dit jaar is de groep in voorbereiding voor dit podiumconcours en achter de schermen wordt  hard gewerkt aan de laatste details.

Veel succes slagwerkers en koor De Burchtsanghers onder leiding van Casper!