Zomeravondconcert

Het Instrumentenfonds van Harmonie St. Caecilia organiseert samen met Harmonie St. Caecilia een zomeravond-/buurtconcert. Dit concert wordt speciaal georganiseerd voor de bewoners van De Slink, De Kamp, en de Scherpehoek, als dank voor de vele giften die wij van hen hebben mogen ontvangen door middel van de verjaardagszakjes die de leden van de harmonie bij de jarige in ontvangst mogen nemen. Dit zomeravond-/buurtconcert zal plaats vinden op dinsdagavond 4 juni om 19.30 uur in de tuin van Huize De Kamp aan de Pannerdenseweg 54 te Doornenburg.

Dit concert valt in de week van “HET GELUK VAN LINGEWAARD” op deze avond zal ook het ATELIER DE BOOG vanaf 18.30 uur geopend zijn waar men een kijkje kan nemen naar een expositie binnen en buiten in de tuin.

Wij hopen iedereen daar met grote getalen te mogen begroeten, zodat wij met een muzikale groet iets voor de (buurt)bewoners terug kunnen doen. Natuurlijk zijn ook alle andere belangstellende van harte welkom om dit zomeravondconcert bij te wonen.