Doornenburg treedt op in Doornspijk

Op zaterdag 24 oktober a.s. organiseert fanfare Chr. Muziekvereniging “Juliana“ uit Doornspijk een uniek hafabra concert in dorpshuis De Deel in Doornspijk. Aan dit concert doen een viertal verenigingen mee uit verschillende delen van Nederland: Chr. Harmonie “Crescendo” uit Ermelo, een top Brassband uit Almere, Harmonie St. Caecilia uit Doornenburg en de Fanfare van Chr. Muziekvereniging “Juliana” uit Doornspijk.

Voor harmonie St. Caecilia uit Doornenburg is dit een eerste try-out concert in de aanloop naar hun deelname aan het concertconcours op 14 november a.s. in Zaandam. Tijdens dit concours wil de harmonie proberen te promoveren naar een hogere klasse. Om dit te bewerkstelligen is het orkest al een jaar lang bezig met het repeteren van de concertwerken “Alvamar overture” en “Land of Legends”. De uitvoering in Doornspijk is een eerste testcase voor het orkest om te kijken waar zij staan en of promotie naar een hogere divisie later dit jaar haalbaar is.

Het concert in Doornspijk vindt plaats in dorpshuis De Deel in Doornspijk. Aanvang is gepland om 19:30 en de toegang is gratis.