Gezamenlijk concert St. Caecilia Gendt en Doornenburg

Op zaterdag 16 juni a.s. zal er in het Ontmoetingscentrum te Doornenburg een bijzonder concert plaatsvinden. Aan het concert zullen zowel het harmonieorkest van St. Caecilia Doornenburg als het harmonieorkest van St. Caecilia Gendt meewerken. Een prachtig initiatief waarmee de goede band tussen de beide verenigingen garant zal staan voor een muzikaal hoogstaande avond.

De twee St. Caecilia’s zullen na de gezamenlijke opening beurtelings enkele werken spelen, waarna er wederom gezamenlijk zal worden afgesloten.
De beide dirigenten, Emile Stoffels (Doornenburg) en Paul van Trooyen (Gendt) hebben gekozen voor een afwisselend programma, waardoor er zeker voor ieder wat wils te horen is.

U bent van harte welkom op zaterdag 16 juni in het Ontmoetingscentrum te Doornenburg. Het concert begint om 20.00 uur, de zaal is open vanaf 19.30 uur.
Wees op tijd, want vol = vol!!

1 gedachte over “Gezamenlijk concert St. Caecilia Gendt en Doornenburg”

Reacties zijn gesloten.