Tempel of Boem: BEIDE CONCERTEN BIJNA UITVERKOCHT!

ALLERLAATSTE TICKETS VOOR VRIJDAG 30 NOVEMBER

TICKETS UITSLUITEND NOG IN ONTMOETINGSCENTRUM DOORNENBURG

‘Slagwerkgroep Doornenburg breidt  uit naar 2 grootse concerten in plaatselijke kerk’

Na de twee succesvolle tempelconcerten  pakt de Slagwerkgroep uit Doornenburg komend jaar nog groter uit tijdens de 3e editie van haar Tempel of Boem! Na de explosief uitverkochte avonden in voorgaande jaren heeft de organisatie ditmaal gekozen voor twee ‘Boem’ concerten op vrijdag 30 november en zaterdag 1 december in de Martinuskerk te Doornenburg.

Naast de ‘Wereldkampioen’ zullen vele artiesten voor een wervelende muziekavond gaan zorgen en de sfeervolle kerk weer volledig tot muziektempel dopen.

Na het succes vorig jaar krijgt de  indrukwekkende zang van Karin Hertsenberg een vervolg. De zangeres die vorig jaar imponeerde met o.a. ‘Barcelona’ behoort net als Richard Sprokkereef weer tot een exclusief gezelschap. Naast deze vocale toppers hebben de slagwerkers voor een nieuw project zanger Merijn van Haren (Navarone) vastgelegd.

Ook is de organisatie er ditmaal in geslaagd het Popkoor 2000 uit Lingewaard te strikken en daarbij zorgt de begeleidingsband bestaande uit Hans Cornelissen, Bas Gradussen, Mart Leijser, Jan Luppes, Simon van de Zandt, Tim Roelofs en Arend Kremer samen met een klassiek strijkersensemble voor een complete line-up. “Het belooft met deze complexe samenstelling tóch weer indrukwekkender te worden als vorige edities. Naast het absolute topslagwerk staan bekende uitvoeringen van Tina Turner, Rolling Stones, Adele, Guns’n Roses en Sting op de setlist”, aldus Theo Rutten namens de organisatie.

Hoogtepunt zal de presentatie van de DVD zijn die in Sound Vision Studio door de Doornenburgers onder leiding van dirigent Casper Traa is opgenomen. Deze unieke video disc van uitgebreid slagwerk is tijdens beide Tempel of Boem! concerten verkrijgbaar.

Tickets zijn in de voorverkoop verkrijgbaar vanaf zaterdag 1 september bij de volgende adressen: Spar en Ontmoetingscentrum Doornenburg-Read Shop Gendt en Broekman Mode Huissen.