The Passion dankt sponsoren

Op vrijdag 23 en zaterdag 24 maart organiseren koor Jekadee en harmonie St. Caecilia uit Doornenburg hun versie van The Passion. Een evenement gebaseerd op de uitvoering die jaarlijks op televisie wordt vertoond.

De organisatie van deze concerten kost veel tijd en energie. Een centrale passioncommissie ,ondersteunt door vele nevencommissies, heeft geprobeerd van dit evenement een unieke happening te maken. Aankomend weekend zullen honderden concertbezoekers het resultaat horen en zien van al deze inspanningen.

Het organiseren van The Passion brengt ook grote kosten met zich mee. Kosten die deels kunnen worden vergoed middels inkomsten uit entreegelden en horeca omzet. Echter om een dergelijk evenement kostendekkend te krijgen zijn aanvullende financiƫle bijdragen onmisbaar. De organiserende verenigingen zijn daarom erg dankbaar voor de bijdragen die zij hebben mogen ontvangen van Gemeente Lingewaard, MGZ Doornenburg, Bemmel en Haalderen stichting, Steunstichting Gendt-Doornenburg, Vlinderfonds Lingewaard, Protestantse Gemeente Angeren en Protestantse Gemeente Gendt-Doornenburg.

De organisatie bedankt ook R.K. parochie H. Maria Magdalena voor het beschikbaar stellen van de St. Martinuskerk.

Beide uitvoeringen van The Passion zijn uitverkocht. Voorafgaand aan de concerten zal op beide dagen een vrij toegankelijke tocht worden gelopen die om 19:00 uur start vanaf het dorpsplein en rond half acht zal aankomen bij de concertlocatie. Iedereen is van harte uitgenodigd hieraan deel te nemen.