Marcel Knuiman nieuwe voorzitter St.Caecilia!

Tijdens de ledenvergadering is Marcel Knuiman benoemd tot voorzitter van Harmonie St.Caecilia Doornenburg. Na 15 jaar voorzitterschap  van Rob van de Sant krijgen de leden van  de florerende muziekvereniging uit het kasteeldorp hiermee een gewenste opvolger.

Het nieuwe voorzitterschap van Marcel Knuiman, die ruim 30 jaar actief is als lid van de slagwerkgroep, werd door de leden met veel enthousiasme ontvangen.

In een korte terugblik werd afscheid genomen van Rob van de Sant, die met tevredenheid kan terugkijken op vele hoogtepunten waaronder vele muzikale topprestaties en het 100- jarig jubileum. Er werd hem het eerste exemplaar van het Jubileumboek van St.Caecilia overhandigd.