Nieuwjaarbijeenkomst zaterdag 6 januari 19.00 uur

Wie wint Kapelaan Walters Trofee 2018?
Op zaterdagavond 6 januari 2018 houdt Harmonie St.Caecilia uit Doornenburg haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum.

Tijdens programma zullen slagwerkgroep en harmonieorkest kort terugblikken op het succesvolle afgelopen jaar. Ook zal St.Caecilia een zestal jubilarissen huldigen en zal voorzitter Rob van de Sant alvast vooruit gaan kijken naar nieuw en verwachtingsvol muzikaal jaar

Ook ditmaal wordt met spanning uitgekeken naar bekendmaking van de Kapelaan Walters Trofee. Deze prijs is genoemd naar de oprichter van St.Caecilia en zal voor 8e maal worden uitgereikt aan de persoon die zich op uitzonderlijke wijze heeft ingezet voor de vereniging. Voor de commissie die dit beoordeelt zal het ditmaal geen eenvoudige keuze gaan worden. De afgelopen jaren is de vereniging actief met evenementen waarvoor veel leden zich op diverse manieren zeer  intensief hebben ingezet. De vraag is dus wie na Theo Rutten (2011),Theo Peters (2012), Joop van Alst (2013) Anja Rasing-Peters (2014), Johan Otters (2015), Beschermheer Leonard van Nispen (2016) en Walter Frehe (2017) deze eervolle benoeming in ontvangst mag komen nemen.

Na het officiële deel dat ongeveer een uurtje zal duren,  is er voor belangstellenden gelegenheid de jubilarissen en winnaar van de Kapelaan Walter Trofee te feliciteren en samen feestelijk te toosten op het muzikale jaar 2018.

Aanvang van deze Nieuwjaarsbijeenkomst is 19.00 uur in het Ontmoetingscentrum. Iedereen is hierbij van harte uitgenodigd, de toegang is gratis. Graag tot zaterdag 6 januari!

Oprichter Kapelaan Stef Walters  (in het midden)  met zijn harmonie St.Caecilia