Tempel of Boem 2017:muzikale uitsmijter Slagwerkgroep Doornenburg!

Als afsluiting van een succesvol jubileumjaar maakt Slagwerkgroep St.Caecilia Doornenburg zich op voor het grootse muziekevenement  ‘Tempel of Boem!’ op zaterdag 16 december a.s.

Vanaf 15.00 zullen ruim 35 drummers uit de regio deelnemen aan de workshop van Nederlands populairste  drummer Cesar Zuiderwijk. Belangstellenden mogen gratis een kijkje komen nemen in het Ontmoetingscentrum te Doornenburg.

’s Avonds zal het muziek spektakel echt losbarsten in de naastgelegen kerk, alwaar ruim 75 musici deelnemen aan de 2e editie van Tempel of Boem.                                                              Naast de  Slagwerkers uit  Doornenburg zullen popkoor The New Voices uit Zevenaar, een rockband, strijkers- en blazersensemble, zanger Richard Sprokkereef en de Oldenzaalse sopraan Karin Hertsenberg (bekend van TROS TV programma “Una Voce Particolare”) zorgen voor de absolute muzikale uitsmijter in het 60e jubileumjaar van de slagwerkgroep.                   Ook  Cesar Zuiderwijk zal als speciale gast samen met de Wereldkampioen First Division uit Doornenburg voor een  unieke combinatie van slagwerkgeweld zorgen.

Het  “Tempel of Boem!” concert was binnen 24 uur volledig uitverkocht.  Bezoekers worden daarom verzocht tijdig aanwezig te zijn, de zaal  gaat om 19.00 uur open. Na afloop van het concert is er een gezellige ‘after party’ in de orgelzaal.

Tempel of Boem wordt mede mogelijk gemaakt door: