Omroep Lingewaard registreert Maestroconcert

In een tjokvol Ontmoetingscentrum in Doornenburg vindt op zaterdag 25 november het muziekspektakel “Maestro van Doornenburg 2017” plaats. Zes maestro’s strijden op deze avond – tijdens het door harmonie St. Caecilia georganiseerde evenement – om de felbegeerde gouden dirigeerstok.

De harmonie is een samenwerking aangegaan met Omroep Lingewaard voor de visuele invulling van het concert. In de voorbereiding hebben vrijwilligers van de omroep beelden gemaakt van de repetities en hiervan een prachtige promotiefilm gemaakt die al via de verschillende kanalen op internet te bekijken is. Tevens zijn er filmpjes gemaakt van alle deelnemende maestro’s die zullen worden vertoond als introductie van iedere maestro voorafgaan aan hun optreden. Tijdens het concert zelf zal Omroep Lingewaard ook aanwezig zijn om een registratie van de avond te maken. Harmonie St. Caecilia is zeer dankbaar voor deze zeer waardevolle inbreng van de omroep.

Het maestroconcert zelf is inmiddels volledig uitverkocht. Bezoekers van het concert wordt aangeraden op tijd naar het Ontmoetingscentrum te komen wanneer zij zich willen verzekeren van een zitplaats. De zaal zal worden voorzien van een ruime hoeveelheid aan zitplaatsen en enkele staanplaatsen aan de zijkanten en achterin.

Het concertprogramma start om 20:00 uur. De zaal is vanaf 19:30 uur geopend.