Mystery Guest laatste deelnemer uitverkocht maestro concert

maestro-concert-partituren Op zaterdag 25 november organiseert de harmonie het muziekevenement “Maestro van Doornenburg 2017”. Een unieke muzikale avond waarop zes maestro’s het harmonieorkest gaan leiden en zullen meedingen om de begeerde gouden dirigeerstok. Eerder is al bekend gemaakt dat Geert Claassen (dorpscontactpersoon), Luuk Timmers (voorzitter Historische Kring), Nadien Visch, Leonard van Nispen tot Pannerden (beschermheer harmonie) en Marianne Schuurmans-Wijdeven (burgemeester gemeente Lingewaard) als maestro deelnemen aan dit concert.

De naam van de zesde en laatste deelnemer zal geheim worden gehouden tot aan de muzikale avond zelf. De harmonie is enorm trots en verheugd dat deze zesde deelnemer heeft toegezegd deel te willen nemen aan het maestro concert. Deze persoon is zeer bekend binnen de verschillende kernen van de gemeente. Maar ook buiten de gemeentegrenzen is deze persoon een graag geziene gast. Het is bijzonder dat de “mystery guest” ruimte heeft willen en kunnen maken in zijn drukke agenda om tijdens het maestroconcert het harmonieorkest te leiden tijdens het spelen van de door de maestro zelf gekozen medley van bekende melodieën.

Alle maestro’s hebben inmiddels een workshop dirigeren gevolgd van dirigent Emile Stoffels. Tevens hebben zijn het geleerde kunnen toepassen tijdens de repetitie van het harmonieorkest. Een prachtige belevenis voor zowel orkestleden en maestro’s.

Het maestro concert is uitverkocht. Alle entreekaarten zijn vergeven en ruim 250 bezoekers zullen op 25 november a.s. in het Ontmoetingscentrum gaan genieten van een op voorhand unieke en legendarische muziekavond.