WMC programma ‘Diamonds’ tijdens concert in Heijen!

LAATSTE OFFICIËLE TEST SLAGWERKGROEP ST.CAECILIA VOOR HET WMC 2017

Op zondag 18 juni vindt in d’n Toomp in Heijen  ‘The Art of Percussion’ plaats. Een concert met o.a. slagwerkgroep EMM, jazz-accordeonist Rik Cornelissen, slagwerkgroep st. Caecilia Doornenburg, rockband Remove Before Flight met op basgitaar Jan Luppes, saxofonist Hans Cornelissen en een strijkerskwartet.                                                                                                            Dit ensemble bestaande uit Michèlle van Elk , Marie de Thouars , Twan Cox en Floor Bakker .Zij zullen de Doornenburgse slagwerkers o.l.v. Casper Traa ook muzikaal gaan begeleiden tijdens het Wereldmuziekconcours op 21 juli a.s. in Kerkrade.

Tijdens dit concert zal door de Nierpatiënten Vereniging Nederland (NVN) een eerste uitgave van ‘Thomas en het Nefrotisch Syndroom’ aan Famke Coenen worden aangeboden. Dankzij een benefietconcert van EMM Heijen in 2014 werd aan deze vereniging een cheque ter waarde van € 7800,= overhandiging om deze eerste uitgave te realiseren.

Het concert begint zondagmiddag om 15.00u en zal uiterlijk om 17.00u worden afgesloten. Het concert is gratis toegankelijk.

concert-heijen