Doornenburg bedankt

Het einde van 2016 nadert en daarmee komt tevens een eind aan het jubileumjaar van harmonie St. Caecilia Doornenburg. Een jubileumjaar dat vele hoogtepunten kende waar met veel plezier en met trots op kan worden teruggeblikt.

Meest markante activiteiten gedurende het jaar waren de openingsdienst met reünie en de jubileumreceptie met de presentatie van de nieuwe uniformen in januari, dit alles omlijst met een fraaie tentoonstelling over 100 jaar harmonie. Hét absolute hoogtepunt was het feestweekend van 8 tot en met 10 juli op het speeltuinterrein met de Nix18 party voor de jeugd, het spraakmakende Promsconcert “A century of Music “ en het “Doornenburgs Festijn”. Al deze evenementen speelden zich af onder optimale zomerse omstandigheden.

Het toetje volgde voor de slagwerkgroep op 29 oktober met de “Tempel of Boem” en voor orkest op 6 november tijdens “the Best of the Lowlands!”, een uitwisselingconcert met harmonie “Ons Verlangen” uit Beverst (B). Beide optredens, van slagwerkgroep en orkest, waren volledig uitverkocht. Dit typeert de massale belangstelling voor de verschillende optredens gedurende het jubileumjaar.

Natuurlijk is er door de leden van harmonie St. Caecilia keihard gewerkt om al deze evenementen vorm te geven. Hierbij was de steun van de vele vrijwilligers echter onontbeerlijk. Maar bovenal de enorme belangstelling en de vele positieve reacties vanuit Doornenburg waren hartverwarmend. Hiermee zijn we geslaagd in onze doelstelling om er een feestjaar van te maken, niet alleen voor de leden maar ook voor en met de inwoners van Doornenburg. Voor alle steun, in welke vorm dan ook, wil de harmonie de inwoners van Doornenburg heel hartelijk bedanken.

DoornenburgBedankt