Voorverkoop “A Century of Music” is gestart

Het 100-jarig jubileum van de vereniging zal in het weekend van 8, 9 en 10 juli op grootse wijze worden gevierd met een muzikaal feestweekend. Drie dagen lang feest waarbij de muziek centraal staat. Op de zaterdagavond zal voor de vijfde keer in het bestaan van de vereniging een spectaculair concert worden gegeven in de stijl van de Night of the Proms onder de naam: “A Century Of Music”.

Op het grasveld van de Speeltuinvereniging zal er een festivalterrein worden ingericht met een groot podium. Dankzij de medewerking van Rent-All Europe uit Huissen zal het podium worden voorzien van professioneel licht en geluid.

Om de kwaliteit van orkest, koren en solisten maximaal tot hun recht te laten komen heeft Emile Stoffels, dirigent van het harmonieorkest, een groot aantal prachtige arrangementen gemaakt van de meest uiteenlopende songs. Ook de slagwerkgroep, o.l.v. Casper Traa, heeft een speciaal hiervoor geschreven nummer, waarin alle mogelijkheden van de slagwerkers aan bod komen.

De zang wordt tijdens deze jubileumuitvoering van het Promsconcert verzorgd door zangkoren De Burchtsanghers en Popkoor2000. Tevens zullen optredens worden verzorgt door meerdere geweldige solisten, DJ Deprado en dansgroep 2TheMax. Na afloop van het concert zal er een afterparty plaatsvinden onder leiding van DJ Deprado

De voorverkoop voor dit concert is inmiddels gestart. Entreekaarten hiervoor kunnen worden gekocht bij Spar Witjes en het Ontmoetingcentrum in Doornenburg en bij Bruna in Gendt. De entreeprijs bedraagt EUR 7,50 voor personen ouder dan twaalf jaar en EUR 2,50 voor kinderen t/m twaalf jaar.

EntreekaartenCenturyOfMusic