Muziekdag “At the Movies” op 2e paasdag

De 100-jarige harmonie uit Doornenburg organiseert op 28 maart – tweede paasdag – een Play-In met als thema “At the Movies”. De Play-In wordt georganiseerd voor mensen die een blaasinstrument of een slagwerkinstrument bespelen. Het evenement heeft als doel muzikanten uit de regio met elkaar in contact te laten komen om een dag lang samen hun gezamenlijke passie uit te voeren. De lat wordt hierbij niet te hoog gelegd en iedereen die al een beetje kan spelen mag hieraan meedoen.

Vanaf 9:45 uur is het Ontmoetingscentrum in Doornenburg voor de deelnemers geopend, waarna de muziekdag om 10:00 uur officieel gaat beginnen. In afzonderlijke groepen en als geheel zal er gedurende de gehele dag aan een aantal nummers worden gewerkt. Tussendoor zullen er ook pauzes zijn waarin wordt gezorgd voor een drankje en in de middag wordt gezorgd voor een lunch.

Om 16:00 uur zijn alle geïnteresseerden van harte uitgenodigd om het resultaat van deze muzikale ontmoeting te beluisteren. De dag zal dan namelijk worden beëindigd met een openbaar concert in het Schuttersgebouw in Doornenburg. Aan de bezoekers van dit concert zal een kleine vergoeding worden gevraagd.

Mocht je je nog niet hebben aangemeld en toch nog mee willen doen, dan kun je je nog opgeven via het inschrijfformulier. Deelname is niet leeftijdsgebonden. Jong en oud is uitgenodigd mee te doen en deelname aan de Play-In is GRATIS.

playin_web