Play-In op 2e Paasdag

Vanwege het 100-jarig jubileum organiseert Harmonie St. Caecilia uit Doornenburg een Play-In. Deze Play-In zal op 28 maart 2016 – 2e paasdag – plaatsvinden in het Schuttersgebouw en het Ontmoetingscentrum in Doornenburg..

Het programma zal eind van de ochtend beginnen en het afsluitende concert zal eind van de middag afgelopen zijn. Exacte tijden zullen later nog bekend worden gemaakt. Het afsluitende concert wordt gehouden in het Schuttersgebouw.

De Play-In wordt georganiseerd voor alle muzikanten die een blaasinstrument of slagwerk bespelen. Het is hierbij niet verplicht om lid te zijn van een vereniging om deel te nemen. Wel is het noodzakelijk dat je de beschikking hebt over een (blaas)instrument en enige ervaring hebt.

Het evenement is gericht op de wat jongere muzikanten, maar er is geen leeftijdsgrens. Voel je je nog jong van geest? Schrijf je dan vooral in!

Banner Play-In