Nieuwjaarsbijeenkomst St. Caecilia zondag 8 januari 11.00 uur

Op zondag 8 januari houdt Harmonie St.Caecilia haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum. Tijdens het officiële gedeelte huldigt de vereniging een aantal jubilarissen, die een insigne van de muziekbond KNFM zullen krijgen overhandigd. Tevens zal voor de 2e maal de `Kapelaan Walters Trofee` worden uitgereikt aan een lid van de vereniging. Deze prijs, genoemd naar de oprichter van St. Caecilia in 1916, wordt door een commissie overhandigd aan een lid die zich zeer verdienstelijk heeft gemaakt voor de vereniging. De eerste trofee werd vorig jaar uitgereikt aan slagwerker Theo Rutten, de vraag is wie in 2012 zijn opvolger zal gaan worden.

Het één uur durend officiële programma begint om 11.00 uur, en er zal muzikaal omlijst worden met gastoptreden van één van de hoogtepunten van het grootse Proms concert dat in juli j.l. werd gehouden.

Na afloop is er gelegenheid de leden te feliciteren en zal met glühwein en oliebollen getoost worden op het nieuwe muzikale jaar 2012. Iedereen is welkom op deze Nieuwjaarsbijeenkomst , de toegang is gratis.

1 gedachte over “Nieuwjaarsbijeenkomst St. Caecilia zondag 8 januari 11.00 uur”

1. Ik wens alle leden een gelukkig , gezond en succesvol 2012, ik was graag aanwezig geweest op jullie nieuwjaarsbijeenkomst maar heb helaas andere verplichtingen.
    Groeten Wim Rutten

Reacties zijn gesloten.