DVD van Lalesse Night of the Proms

Tijdens het Proms concert op 2 juli j.l. zijn er video-opnamen gemaakt. Op basis van deze opnamen zal er een dvd worden samengesteld van het gehele concert. Alle deelnemers zullen deze dvd als dank voor hun deelname ontvangen. Door het feit dat het veel werk is deze dvd samen te stellen kan het nog even duren voordat iedereen deze dvd krijgt.

Naast de eigen opnamen zijn er op de avond ook video-opnamen gemaakt door Jan Teunissen. Jan heeft een compilatie van ongeveer één uur van het concert gemaakt. Mensen die niet willen/kunnen wachten tot de dvd van het gehele concert klaar is of die ook geïnteresseerd zijn in deze compilatie kunnen deze dvd voor EUR 10,- bij hem bestellen. Bestellen van de dvd gaat via e-mail: janteunissenvideo@live.nl. Vermeld hierbij je naam, adres, telefoonnummer en het aantal dvd’s dat je wilt hebben.