Muziekfeest in Doornenburg

Na een voorbereidingstijd van bijna twee jaar staat Doornenburg aanstaande zaterdagavond helemaal in het teken van muziek. Harmonie St. Caecilia organiseert dan voor de vierde keer in haar bestaan het Lalesse Night of the Proms concert. Een uniek concept waarbij beoefenaars van muziek, zang en dans hun krachten bundelen en zorgen voor een wervelende show.

Vivian Selman studeert aan het Artez conservatorium in Arnhem en is één van de optredende artiesten. “In het begin vond ik het nog wel een beetje spannend om met de harmonie te zingen, maar nu geniet ik er steeds meer van. Ik verwacht dat het concert een muzikale en vooral ook gezellige avond wordt die me nog lang zal bijblijven.” Mike Pruijn – tevens conservatorium student – valt haar bij: “Het is leuk om met een groep mensen uit het dorp iets neer te zetten waar we allemaal trots op kunnen zijn. Het concert wordt een Doornenburgs spektakel!”.

Op het immense podium van 300m2 met een professionele setting van licht en geluid zullen de muzikantanten, het koor en de solisten een show neerzetten die voor Doornenburgse begrippen ongeëvenaard zal zijn. Leonie van Kuipers deed met haar zangpartner Femke mee aan The Voice of Holland. “Ik laat horen wat muziek met mij doet door de nummers “I’ve got the music” en “Use somebody” te zingen. Ik verwacht van het concert een groot feest.”

Alle bezoekers van het concert kunnen de performances van alle optredende artiesten nauwgezet volgen vanaf de tribune en via een groot LED-scherm. Direct aansluitend aan het concert zal DJ Robert Pauwels zorgen voor de after party.

Toegangskaarten zijn tot vrijdag in de voorverkoop verkrijgbaar in het Ontmoetingscentrum in Doornenburg, de Spar in Doornenburg en Bruna in Gendt en kosten EUR 7,50. Bij aanschaf van een entreebewijs in de voorverkoop ontvangt u bij het betreden van het evenemententerrein een gratis consumtie. Het terrein is vanaf 19:30 uur geopend en aanvang van het Lalesse Night of the Proms concert is om 20:00 uur.

Leonie van Kuipers bij haar deelname aan The Voice of Holland

1 gedachte over “Muziekfeest in Doornenburg”

1. Vele kippenvel momenten gehad, het was een geweldige uitvoering ik kijk nu al uit naar 2016

Reacties zijn gesloten.