Kaartverkoop “Lalesse Night of the Proms” gestart

In 2011 viert harmonie St. Caecilia Doornenburg haar 95-jarig bestaan. Het is inmiddels bijna traditie dat zo’n lustrumjaar wordt opgeluisterd met een PROMS-concert, dit jaar onder de naam “Lalesse Night of the Proms”.

Was het Proms-concert oorspronkelijk een ontmoetingsplaats van klassieke muziek en popmuziek. Inmiddels maken ook o.a. musical, filmmuziek, het Nederlandstalige lied en percussie deel uit van het programma. Deze verschillende muziekstijlen worden tijdens het Lalesse Night of the Proms- concert in verschillende muzikale samenstellingen uitgevoerd wat resulteert in een zeer gevarieerd en verrassend programma.

Om de kwaliteiten van orkest, koor en solisten maximaal tot hun recht te laten komen heeft Emile Stoffels, dirigent van het orkest, een groot aantal nieuwe arrangementen gemaakt. Instructrice van de slagwerkgroep, Ria Kornet, heeft voor de slagwerkgroep eveneens een aantal speciale bewerkingen gemaakt waarin alle mogelijkheden van percussie aan bod komen.

Is het gebruikelijk bij Proms concerten vocale solisten van heinde en verre uit te nodigen. Bij het Lalesse Night of the Proms is uitgegaan van vocale mogelijkheden dicht bij huis. De Burchtsanghers en de solisten, die allen woonachtig zijn binnen gemeente Lingewaard, zullen bewijzen dat je voor kwaliteit niet ver van huis hoeft.

De voorbereidingen zijn ruim een jaar geleden gestart en er wordt niets aan het toeval overgelaten om u een daverend muzikaal spektakel voor te schotelen.

Wij willen u dan ook van harte uitnodigen om dit Lalesse Night of the PROMS – concert op zaterdag 2 juli bij te wonen.

De verkoop van entreekaarten start per 1 mei op de volgende adressen: Ontmoetingscentrum Doornenburg – Supermarkt SPAR Doornenburg en de Bruna in Gendt. De kaarten kosten € 7,50 per stuk waarbij in de voorverkoop één consumptie is inbegrepen en de eerste 400 kaartjes verzekerd zijn van een zitplaats. De kaarten aan de kassa kosten eveneens € 7,50. Dit is echter exclusief consumptie.