Night of the Proms 2011

In 2011 bestaat harmonie St. Caecilia uit Doornenburg 95 jaar. Geheel in de traditie van de laatste drie lustrums van de vereniging, zal ook in 2011 weer een St. Caecilia Night of the Proms concert worden georganiseerd. Na een voorbereiding van bijna 2 jaar moet dit concert het hoogtepunt worden van het muzikale jaar in Doornenburg

Het St. Caecilia Night of the Proms concert vindt plaats op zaterdag 2 juli 2011. Nadat de vorige drie edities van het concert werden georganiseerd op het binnenterrein van het kasteel is voor de vierde editie van het concert besloten iets nieuws te proberen. Het concert zal niet plaatsvinden op het binnenterrein van het kasteel, maar op het grasveld bij de speeltuin met het kasteel prominent in de achtergrond.

Naast de harmonie zullen ook zangkoor De Burchtsangers en diverse Doornenburgse vocalisten deelnemen. Een speciaal voor dit eventment samengestelde popband zal de harmonie muzikaal ondersteunen. Een enorm podium van 300 vierkante meter en een professionele geluids- en lichtinstallatie moeten zorgen voor een unieke kijk- en luisterervaring.

Noteer 2 juli 2011 alvast in uw agenda, want het St. Caecilia Night of the Proms concert is een unieke gebeurtenis die u niet mag missen!

Dirigent Emile Stoffels tijdens het Night of the Proms concert in 2006