Spanning stijgt: Doornenburg in de ban van muziekspektakel Tempel of Boem!

Komende week is het onrustig rondom de kerk van Doornenburg. Deze zal  op vrijdag 25 en zaterdag 26 november bomvol zitten voor de concerten en 4e editie van Tempel of Boem! door Slagwerkgroep Doornenburg.

Licht, video, geluid en sfeervolle  horeca zorgen ervoor dat de Martinuskerk omgedoopt gaat worden naar een grootse muziektempel. Met artiesten als Leonie Meijer, Jos Janssen, Rik Cornelissen en Olaf Fase (Slagerij van Kampen) staat een afwisselend en amusant  programma klaar waarvan de muziekliefhebber zal kunnen gaan genieten. De slagwerkers zullen in een professionele ambiance weer stevig gaan uitpakken en worden begeleid door professionele muziek equipment en uitgebreid slagwerk instrumentarium. Zo stelde topmerk Mapex Drums  onlangs voor beide concerten nog twee complete drumstellen beschikbaar via speciaalzaak Stockenhof Muziek uit Beek bij Nijmegen.

De aanvang van de avondconcerten is 20.00 uur. In verband met de verwachte drukte bij de toegangscontrole worden bezoekers verzocht op tijd aanwezig te zijn. De kerkdeuren van de horecazaal gaan om 19.00 uur open. Geïnteresseerden voor enkele beschikbare vrijdagkaarten kunnen nog contact opnemen met:  Tempel.of.Boem@gmail.com

Mapex Drums staan klaar voor Tempel of Boem 2022 dankzij Stockenhof Muziek Beek