Kaartverkoop 4e Tempel of Boem van start bij de Spar op zaterdag 10 september!

Op vrijdag 25 en zaterdag 26 november a.s. vindt in de Martinuskerk te Doornenburg de 4e editie van muziekspektakel “Tempel of Boem!” plaats. Slagwerkgroep Doornenburg gaat weer groots uitpakken met zeer gevarieerde en spectaculaire optredens door vele topmuzikanten. Naast de slagwerkers en rockband wordt de line-up compleet met een strijkerskwartet, blazers, background vocals en top-accordeonist Rik Cornelissen. Ook zullen artiesten als Leonie Meijer (bekend van o.a. The Voice of Holland en De Toppers) en de Huissense rockzanger Jos Janssen (o.a. Rosco P)  zorgen voor twee spetterende concerten.

De kerk zal worden omgedoopt tot sfeervolle muziektempel. Kortom, een avond die u als muziekliefhebber niet mag missen! Aanvang op beide concertavonden is 20.00 uur, zaal is om 19.00 open.

Toegangskaarten zijn in voorverkoop a € 15,00 p.p. verkrijgbaar bij verkoopadressen Ontmoetingscentrum Doornenburg, Read Shop-Gendt of via e-mail: Tempel.of.Boem@gmail.com (met vermelding van naam, adres, welke concertavond en aantal tickets).

Start voorverkoop is op zaterdag 10 september tussen 9.00 -13.00 uur bij de plaatselijke supermarkt de Spar, Kerkstraat 16A in Doornenburg

Toegangskaarten aan de kassa kosten € 17,50 p.p.

Leonie Meijer en Jos Janssen op podium Tempel of Boem!