The Masked Singer – Summer Edition

Na eerdere successen zoals Maestro, The Passion, Scary Symphony en de concertserie Tempel of Boem organiseert de harmonie op 9 juli opnieuw een groots opgezet concert onder de naam “The Masked Singer – Summer edition”. Voor dit concert zal de St. Martinuskerk worden omgebouwd tot een zonnige en zomerse feestlocatie.

Naar voorbeeld van de televisie versie zullen er tijdens deze avond vier bekende Doornenburgers een gemaskerd optreden geven waarbij een jury en het publiek moeten raden welke zangers of zangeressen achter het masker zitten. Om geheel in de zomerse sfeer te komen worden voorafgaand en in de pauze van het concert optredens verzorgd door steelband Panoleum uit Zuidlaren. Ook dansgroep Mixed Moves levert hun bijdrage en zal met verschillende optredens het geheel omlijsten. De presentatie van deze avond is in vertrouwde handen van Rick Bouwman. Na afloop kan er onder het genot van een drankje een meet-and-greet plaatsvinden met de ontmaskerde deelnemers. Dit belooft weer een prachtige, muzikale avond te worden.

Entreekaarten voor dit concert (EUR 12,50 per stuk) zijn vanaf heden beschikbaar en te koop bij Spar Witjes en het Ontmoetingscentrum in Doornenburg. Of te bestellen via concert@harmoniedoornenburg.nl.