‘Samen muziek maken’ bij St.Caecilia!

Muziekonderwijs St.Caecilia sluit aan bij landelijke actie “Meer muziek in de Klas”

De beperkingen door de Covid-maatregelen zijn voorbij en dit betekent dat ook de muziek weer stevig gaat klinken in Doornenburg en omgeving! Muziekverenging St.Caecilia Doornenburg heeft tijdens de lock-down niet stilgezeten en heeft inmiddels voorbereidingen gestart om binnenkort weer grote concerten op de agenda zetten.

Tijdens de corona periode zijn ook de muzieklessen ‘online’ doorgegaan, gelukkig zijn deze sinds kort weer op normale wijze opgestart. Opleidingen voor blaasinstrumenten en slagwerk zijn weer actief en kunnen weer wekelijks worden gevolgd.  Mocht je nu al interesse hebben in één van deze lessen dan is er momenteel weer plaats voor aanmeldingen.

Muziek is voor iedereen toegankelijk en momenteel hot! Door de overheid wordt muziek weer belangrijk gevonden in ieders persoonlijke ontwikkeling, zelfs Hare Majesteit Koningin Maxima schenkt hier veel landelijke aandacht aan met haar actie “Meer muziek in de Klas”

Ook is St.Caecilia nieuw muziekonderwijs en ledenwerving aan het ontwikkelen om iedereen die interesse heeft in muziek een kans te geven! De vereniging staat aan de vooravond van nieuwe muzikale mogelijkheden. Meer informatie hierover zal binnenkort worden verspreid.

Mocht je geïnteresseerd zijn in muziek en nadere hierover informatie willen ontvangen of al willen aanmelden voor opleiding blaasmuziek of slagwerk,  stuur dan een berichtje met je contactgegevens  naar mailadres:  secretaris@harmoniedoornenburg.nl

Er zal dan contact met je worden opgenomen voor vrijblijvende informatie.