Huldiging jubilarissen en uitreiking Kapelaan Walters Trofee St.Caecilia gaat door!

Traditioneel organiseert Harmonie St.Caecilia uit Doornenburg aan het begin van het nieuwe jaar haar nieuwjaarsbijeenkomst. Door de corona maatregelen kan deze ‘toost’ op een nieuw muzikaal jaar niet worden gehouden. Toch zal de vereniging haar jubilarissen huldigen en wordt ook de Kapelaan Walters Trofee editie 2021 uitgereikt.

Deze prijs wordt jaarlijks overhandigd aan een persoon die zich zeer verdienstelijk heeft gemaakt voor St.Caecilia. Ook in deze bizarre corona tijd gaat achter de schermen veel vrijwilligerswerk bij de vereniging door en de beoordelingscommissie heeft ook ditmaal aantal van haar leden genomineerd.  De grote vraag waarnaar wordt uitgekeken is:  Wie krijgt dit jaar de de 11e Kapelaan Walters Trofee ?

Ook kunt u getuige zijn van de huldiging van de jubilarissen van de Doornenburgse muziekvereniging. Zij krijgen de insignes en certificaten van de Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie overhandigd door voorzitter Marcel Knuiman.

Deze bijzondere huldigingen en uitreiking van de Kapelaan Walters Trofee zijn op Nieuwjaarsdag 1 januari a.s. te volgen via de diverse media zoals facebook en  www.dedoornenburger.nl

Kapelaan Stef Walters (midden) oprichter St.Caecilia Doornenburg 1916