Nieuw ophaalschema oud papier voor komende maanden

Komende zaterdag wordt er nog geen oud papier opgehaald. In overleg met Remondis heeft de gemeente een aangepast ophaalschema hiervoor opgesteld. Voor Doornenburg houdt dit in dat het oud papier de komende drie maanden op de eerste donderdag van de maand wordt opgehaald.

Concreet zal het oud papier dus worden opgehaald op de eerstvolgende datums:

• donderdag 7 mei
  • donderdag 4 juni
  • donderdag 2 juli

Wat het ophaalschema zal worden na die tijd, is op dit moment nog niet bekend.

I.v.m. de coronacrisis zal het ophalen van het oud papier niet gebeuren door vrijwilligers van de harmonie, maar werkt Remondis met haar eigen mensen. De opbrengst van het oud papier zal echter nog wel geheel ten goede komen aan onze vereniging.

Wij hopen dus zeer dat u uw oud papier nog even wilt bewaren en op 7 mei a.s. massaal aan de straat wilt zetten, zodat wij als vereniging weer worden geholpen bij het vergaren van de zeer noodzakelijke, financiƫle middelen.