Nieuwjaarsbijeenkomst: Wie wint tiende Kapelaan Walters Trofee?

Op zaterdagavond 4 januari houdt harmonie St. Caecilia haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum.

Tijdens een kort muzikaal programma zullen de slagwerkgroep met jeugdgroep en harmonieorkest terugblikken op het succesvolle afgelopen jaar. Ook zal St. Caecilia haar jubilarissen huldigen en kijkt voorzitter Marcel Knuiman alvast vooruit naar het nieuwe jaar 2020.

In het kasteeldorp wordt jaarlijks nieuwsgierig uitgekeken naar bekendmaking van de Kapelaan Walters Trofee. Deze prijs is genoemd naar de oprichter van St. Caecilia en zal voor tiende maal worden uitgereikt aan de persoon die zich op uitzonderlijke wijze heeft ingezet voor de vereniging. Voor de commissie die dit beoordeelt zal het ook ditmaal geen eenvoudige keuze worden. De afgelopen jaren is de vereniging actief met evenementen waarvoor veel leden zich op diverse manieren zeer intensief hebben ingezet. De vraag is dus wie na Arnold van der Sant (winnaar 2019) deze bijzondere benoeming in ontvangst mag komen nemen.

Na het officiƫle deel dat ongeveer een uur zal duren, is er voor belangstellenden gelegenheid de jubilarissen en winnaar van de Kapelaan Walters Trofee te feliciteren en samen feestelijk te toosten op het nieuwe jaar. De toegang is gratis en iedereen is van harte uitgenodigd om 19.00 uur in het Ontmoetingscentrum in Doornenburg.