Op koers voor Scary Symphony

Harmonie St. Caecilia is momenteel bezig met de laatste voorbereidingen voor de 2 concerten met de titel “Scary Symphony” die zullen plaatsvinden op vrijdag 18 en zaterdag 19 oktober in de St. Martinuskerk in Doornenburg. Het belooft opnieuw een spraakmakend optreden te worden in de lijn van The Passion (2018) en Maestro (2017).

De titel “Scary Symphony” doet vermoeden dat het een angstaanjagend concert wordt. Het angstaanjagende karakter zit echter met name in de titels van de nummers die gespeeld worden en de aankleding in Haloween stijl. Zo wordt Thriller van Michael Jackson gespeeld met zang van Leonie Meijer en dans van Mixed Moves. Andere nummers zijn From Sympathy for the Devil to Highway to Hell ( Rolling Stones & AC/DC), Tubular Bells (themamuziek uit The Excorcist), Who wants to Live Forever (Queen), Ghostbusters en een compilatie van songs uit de musical Wicked. Daarnaast zijn er nog vele andere muzikale hoogstandjes, dus laat u verrassen.

Voor beide dagen zijn nog entreekaarten (a €12,50) beschikbaar. Deze zijn verkrijgbaar bij Spar Witjes en Ontmoetingcentrum in Doornenburg, The Read Shop Viergever in Gendt of te bestellen via scary@harmoniedoornenburg.nl.

Het achterste deel van de St. Martinuskerk, de orgelzaal, is geopend vanaf 19.00 uur. Daar is gelegenheid voor het nuttigen van een kopje thee/koffie. De deuren van de concertzaal gaan 19.30 uur open. De harmonie heet u van harte welkom en wenst u een fantastische muzikale avond.

Leonie Meijer (foto: Dario & Misja)