Voorbereidingen Scary Symphony hervat

Na een welverdiende zomervakantie heeft het harmonieorkest van St. Caecilia uit Doornenburg de voorbereidingen voor haar concertreeks Scary Symphony hervat. Nog maar een kleine zeven en dan vindt op vrijdag 18 en zaterdag 19 oktober dit grootste muziekspektakel plaats in de plaatselijke Martinuskerk.

Harmonie St. Caecilia heeft de laatste jaren een zeer goede reputatie opgebouwd in het organiseren van prachtige muziekavonden met concerten als Century of Music, Maestro, The Passion en Tempel of Boem. Ook deze keer wordt weer alles in het werk gesteld om er een mooi avondje uit van te maken.

Het concert wordt vormgegeven door een uitgebreide lijst aan artiesten. Het harmonieorkest zal worden begeleid door een combo bestaande uit bassist Jerom Laarwijen, gitarist Peter van Megen, pianist Peter Wismans en drummer Lukas Verwaaijen. Uillean pipe speler Marco Baartse zal enkele nummer begeleiden, dans is er van dansvereniging Mixed Moves en zang van oud Voice of Holland deelneemster Leonie Meijer. Het geheel zal op verhalende wijze worden gepresenteerd door motivator en inspirator Claudia van Kesteren. Al met al een prachtig deelnemersveld voor een mooie, muzikale avond.

Voor beide concertdagen zijn er nog entreekaarten beschikbaar. Deze kosten EUR 12,50 per stuk en zijn te koop bij Spar Witjes en Ontmoetingcentrum in Doornenburg, bij The Read Shop Viergever in Gendt of te bestellen via scary@harmoniedoornenburg.nl.