Welkom Pien Keijzers als eerste ‘mini-lid’ St.Caecilia

St.Caecilia Doornenburg floreert en  is volop in beweging!  Met de inschrijving van het  eerste ‘mini-lid’ Pien Keijzers legt de Doornenburgse muziekverenging de basis voor nieuwe toekomstplannen.

Pien is geboren op 31 oktober 2018 en mag zich het eerste ‘mini-lid’van St.Caecilia noemen. Haar ouders Lisa en Wout Keijzers zijn net als opa Bennie Peters actief als slagwerkers bij de vereniging (zie foto).

Vanaf dit jaar is het mogelijk om uw kind vanaf de geboorte aan te melden als ‘mini-lid’ bij de Doornenburgse muziekvereniging.  Bij opgave krijgt uw kind een welkomstpakket met een (speelgoed) instrument aangeboden.  Voor € 1,50 per maand is uw zoon of dochter ‘mini-lid’ en kan hij/zij  deelnemen aan de activiteiten van de vereniging. Indien uw kind een instrument wilt gaan bespelen wordt het tot 16 jaar een aspirant lid.

Wilt u uw zoon of dochter ook aanmelden als mini-lid? Ga naar www.harmoniedoornenburg.nl  voor het inschrijfformulier en welkomstpakket of mail naar secretaris@harmoniedoornenburg.nl