Wie wint 9e Kapelaan Walters Trofee?

Op zaterdagavond 5 januari a.s. houdt Harmonie St.Caecilia haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum.

Tijdens een kort muzikaal programma zullen de slagwerkgroep met jeugdgroep en harmonieorkest even terugblikken op het succesvolle afgelopen jaar. Ook zal St.Caecilia 6 jubilarissen huldigen en kijkt voorzitter Marcel Knuiman alvast vooruit naar het nieuwe jaar.

In het kasteeldorp wordt jaarlijks uitgekeken naar bekendmaking van de Kapelaan Walters Trofee. Deze prijs is genoemd naar de oprichter van St.Caecilia en zal voor 9e maal worden uitgereikt aan de persoon die zich op uitzonderlijke wijze heeft ingezet voor de vereniging. Voor de commissie die dit beoordeelt zal het ditmaal geen eenvoudige keuze worden. De afgelopen jaren is de vereniging actief met evenementen waarvoor veel leden zich op diverse manieren zeer  intensief hebben ingezet. De vraag is dus wie na Bert Selman (winnaar 2018) deze bijzondere benoeming in ontvangst mag komen nemen.

Na het officiĆ«le deel dat ongeveer een uur zal duren,  is er voor belangstellenden gelegenheid de jubilarissen en winnaar van de Kapelaan Walter Trofee te feliciteren en samen feestelijk te toosten op het nieuwe jaar.

De toegang is gratis en iedereen wordt hierbij van harte uitgenodigd. Graag tot zaterdag 5 januari , aanvang 19.00 uur in het Ontmoetingscentrum te Doornenburg!

Kapelaan Stef Walter, oprichter St.Caecilia in 1916