Tempel of Boem! : “kippenvel en weergaloos!”

“Uitverkochte Martinuskerk compleet in extase”

Nieuwsgierig werd uitgekeken naar de 3e editie van Tempel of Boem! Na de stunt vorig jaar met o.a. Cesar Zuiderwijk slaagden de Doornenburgse slagwerkers ditmaal in om zelfs dit ruimschoots te overtreffen! Onder leiding van dirigent Casper Traa bezorgde de slagwerkgroep,(aangevuld met band, blazers- en strijkersensemble) het enthousiaste publiek een werkelijk fantastisch muziekfeest. Met optredens van Karin Hertsenberg, Richard Sprokkereef, Hans Cornelissen en ‘Voice of Holland’ deelnemer Merijn van Haren en Popkoor 2000 kwamen de bezoekers gaandeweg het afwisselende programma in extase! Enkele toeschouwers konden het spektakel zittend niet meer houden toen Afrikaanse show van Djembé Agogo de zaal opzweepte.

Tempel of Boem!  is inmiddels uitgegroeid tot een ongekend professioneel muziekspektakel en de geweldige reacties zorgen voor veel waardering richting de Doornenburgse gepassioneerde slagwerkeenheid!

Als promotie voor het vernieuwend slagwerk is door de slagwerkgroep afgelopen zomer een DVD opgenomen die op beide avonden werd gepresenteerd. Deze unieke digitale video disc is voor € 10,= te bestellen via: tempel.of.boem@gmail.com  In de maand december krijgt men als extra feestactie de CD ‘Passion for Percussion’ die ruim 22 jaar geleden werd uitgebracht er gratis bij.

Uitgebreid verslag en fragmenten van de concerten zijn te vinden op: www.dedoornenburger.nl