Oliebollenactie

Op zondag 30 december houden onze jeugdleden weer hun jaarlijkse oliebollenactie in Doornenburg. Deze oliebollen worden traditiegetrouw  gebakken door BAKKERIJ VAN KOL.

WIJ HOPEN OP UW BESTELLING!

Maak voor € 6,- per zak uw keuze uit:

• 10 oliebollen naturel
  • 10 oliebollen met rozijnen
  • 6 appelbeignets.

Bestellen doet u zo:

U kunt uw bestelling plaatsen tot aan kerst (dus uiterlijk 24 december). Bestellen kan op de volgende manieren:

• Bij één van de jeugdleden. Zij komen vóór de kerst bij u aan deur;
  • Met het bestelformulier. U kunt de bon invullen en (eventueel gelijk met het geld) in de bus doen bij Mulderswei 37;
  • Per email naar oliebollenactiedoornenburg@outlook.com. Vergeet niet te vermelden of de oliebollen bezorgd moeten worden en zo ja, waar.

Betaling en bezorging:

Onze voorkeur gaat uit naar betaling bij bestelling. Grote voordeel voor u is dat u, als u al betaald heeft niet thuis hoeft te zijn als wij uw bestelling komen bezorgen. Heeft u nog niet betaald dan dient u af te rekenen bij het ophalen of bij de bezorging.

Bestellingen ophalen kan op zondag 30 december tussen 12.00 en 14.00 uur in het Ontmoetingscentrum en tussen 14.00 en 16.00 uur aan de Mulderswei 37. Thuisbezorging is natuurlijk mogelijk. U dient dit bij uw bestelling aan te geven. De bezorging vindt plaats op zondag 30 december tussen 12.00 en 14.00 uur.

Natuurlijk kunt u, ook als u niet in Doornenburg woont een bestelling bij ons plaatsen. Thuisbezorgen is dan echter niet mogelijk. U dient uw bestelling op zondag 30 december tussen 12.00 en 14.00 op te halen in het Ontmoetingscentrum of tussen 14.00 en 16.00 uur aan de Mulderswei 37 in Doornenburg.

Namens alle (jeugd)leden van Harmonie St. Caecilia bij voorbaat dank voor uw bestelling. Wij wensen iedereen hele prettige feestdagen toe!