Kaartverkoop The Passion in Doornenburg gestart

Op vrijdag 23 en zaterdag 24 maart 2018 organiseren Harmonie St. Caecilia en Jekadee uit Doornenburg: ”The Passion”. Voor dit unieke project hebben beide verenigingen de handen ineen geslagen.

The Passion, de muzikale paasvertelling bekend van TV, is voor beide verenigingen een enorme uitdaging. De ervaring en kwaliteit van harmonie en koor staan echter garant voor een boeiend en indrukwekkend muzikaal spektakel.

In navolging van de TV-versie van The Passion zal voorafgaand aan dit muziekevenement een rondgang – The Passiontocht – door Doornenburg worden gehouden waarin een verlicht kruis wordt meegedragen. De tocht eindigt in het kerkgebouw. Daar zal het originele Paasverhaal worden verteld, gezien vanuit Maria Magdalena. Het originele verhaal vertaald naar de hedendaagse tijd, verteld door 2 jonge vertellers, wordt afgewisseld met muziek en zang waarbij de muzikale keuzes zijn afgestemd op het speciale karakter van het Paasverhaal. Muziek en zang zijn gebaseerd op orkest- en koorarrangementen van Emile Stoffels, orkestdirigent, en koordirigent Jarno Scholten.

De voorbereiding van The Passion is inmiddels in volle gang en de eerste gezamenlijke orkest- en koorrepetities zullen binnenkort plaatsvinden. In de komende edities van het Gemeentenieuws zult u aanvullende informatie kunnen lezen over dit unieke evenement.

De kaartverkoop voor The Passion is vandaag van start gegaan. Kaarten a € 10,00 zijn verkrijgbaar op de volgende voorverkoopadressen: SPAR Witjes en Ontmoetingscentrum in Doornenburg, Readshop in Gendt en de Coop in Angeren. Op basis van eerdere ervaringen adviseren wij u snel te reageren om teleurstellingen te voorkomen.