Stem op Harmonie Doornenburg!

In de periode van 17 tot en met 29 mei hebben alle leden van de Rabobank weer de mogelijkheid om hun favoriete vereniging te steunen tijdens de jaarlijkse Rabobank Clubkas Campagne. Met deze jaarlijkse campagne steunt de bank het rijke verenigingsleven in Lingewaard en Overbetuwe. Een totaalbedrag van EUR 75.000,- wordt op basis van de verdeling van stemmen verdeeld over alle (228) deelnemende verenigingen. Dus hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe groter de financiële donatie van de Rabobank aan de vereniging.

Net als alle voorgaande jaren doet harmonie St. Caecilia uit Doornenburg ook nu weer mee aan deze campagne. De opbrengst hiervan zal worden aangewend om ook dit jaar weer een aantal mooie evenementen te organiseren. Al enkele jaren is de vereniging een weg ingeslagen waarbij traditionele harmonie- en slagwerkconcerten zijn ingeruild voor spectaculaire muzikale evenementen.

Afgelopen jaar kijkt de harmonie met veel plezier en trots terug op “A Century of Music”, “The Best of the Lowlands” en “Tempel of Boem”. Dit jaar heeft begin april al “Sound of Liberty” plaatsgevonden en aan het einde van het jaar volgt nog een Meastro concert met bijzondere gasten die de dirigeerstok zullen gaan hanteren. En Tempel of Boem II met medewerking van Golden Earring drummer Cesar Zuiderwijk.

Bij iedere voorgaande deelname aan de campagne heeft de muziekvereniging veel steun mogen ontvangen. Ook dit jaar hoopt de harmonie weer op uw steun en beveelt de campagne daarom ook van harte bij uw aan. Laat uw stem niet verloren gaan en steun ons!

rabobankclubkascampagne