Bubbles and Boas bevrijden Doornenburg

Op zondag 9 april organiseert de harmonie “Sound of Liberty!”. Een muzikaal spektakel waarbij het vieren van vrijheid centraal staat. Voor de inhoud van dit evenement is de vereniging verschillende samenwerkingen aangegaan.

Het zanggedeelte van het concert zal worden ingevuld door de vocale act “Bubbles and Boas”. “Bubbles and Boas” is een collectief van ervaren zangeressen. Kleurrijke dames die altijd met boa’s en een gulle lach op het podium staan. Zij bieden vocaal entertainment met muziek van The Pointer Sisters, Duke Ellington, Ray Charles en vele anderen.

Het trio bestaande uit Miriam de Vroome, Caia Mangelsdorf en Janet Kooper heeft een zeer gevarieerd repertoire van swingende jazz, latin en mooie ballads tot soul en blues, gebracht met veel plezier en soms ‘met een knipoog’. Voor het concert in Doornenburg zullen er nummers worden gezongen uit hun thema special “Wartime Tunes” dat bestaat uit liedjes uit de tijd van de 2e Wereldoorlog.

Miriam de Vroome-Van Vucht is geen onbekende in de Arnhemse muziekscène. Zij studeerde aan de conservatoria van Zwolle en Arnhem en is tegenwoordig werkzaam als zangdocente.

Caia Mangelsdorf beleefde haar buitenlandse televisiedebuut met ‘The Drifters Six’ op 11 jarige leeftijd en maakte sindsdien ontelbare muzikale ‘vlieguren’. Tegenwoordig kunt u haar horen als soloartiest en is zij regelmatig gast zangeres bij diverse latin-jazz formaties en meerdere bigbands.

Janet Kooper begon al op jonge leeftijd met zingen. Zij is in eerste instantie klassiek geschoold, zong bij verschillende koren in Nederland en maakte deel uit van het vocaal ensemble “Panta Rhei”. De laatste jaren gaat haar belangstelling meer uit naar de lichte muziek.

Entreekaarten voor “Sound of Liberty!” kosten EUR 7,50 en zijn te koop bij Spar Witjes en het Ontmoetingscentrum in Doornenburg en bij Bruna Viergever in Gendt.

BubblesAndBoas1BubblesAndBoas2