Voorverkoop “Sound of Liberty!“ gestart

Het Proms concert “A Century of Music” en het uitwisselingsconcert “The Best of the Lowlands!” zijn slechts een selectie uit de uitermate succesvolle optredens van harmonie St. Caecilia Doornenburg tijdens het jubileumjaar 2016. Hiermee heeft het orkest de lat voor zichzelf heel hoog gelegd. Deze uitdaging gaat het orkest echter niet uit de weg en is inmiddels onder leiding van dirigent Emile Stoffels volop in voorbereiding voor een nieuw veelbelovend optreden. “Sound of Liberty!” is de titel van het bevrijdingsconcert dat plaatsvindt op 9 april in de St. Martinuskerk in Doornenburg (aanvang : 14.00 uur). Deze datum is gekozen omdat deze ligt omstreeks de datum waarop Doornenburg in 1945 is bevrijd.

Het bevrijdingsconcert “Sound of Liberty!” heeft een uiterst gevarieerd programma met o.a. thema muziek uit de films “Soldaat van Oranje” en “Schindler`s List” en een aantal klassiekers waaronder “We’ll meet again”. De immens populaire musical “Soldaat van Oranje” mag natuurlijk niet ontbreken en het orkest zal dan ook een compilatie van nummers uit deze musical ten gehore brengen. Het damestrio “Bubbles & Boa’s” neemt op professionele wijze het vocale gedeelte voor haar rekening met o.a. een Star Sister act. Daarnaast kent het programma nog een aantal andere muzikale surprises. Kortweg een interessant en kwalitatief hoogstaand programma dat u zeker niet mag missen.

Kaarten a € 7,50 voor “Sound of Liberty” zijn verkrijgbaar op de volgende voorverkoop adressen: Spar Witjes in Doornenburg, Ontmoetingscentrum Doornenburg en Bruna in Gendt.

Sound of Liberty - poster

Bubbles and Boas