The best of the Low Lands! – Laatste informatie

Op zondagmiddag 6 november vindt er onder de titel “The best of the Low Lands!” een grensoverschrijdend muzikaal spektakel plaats met medewerking van harmonie St. Caecilia Doornenburg (NL) en de Koninklijke harmonie Ons Verlangen uit Beverst (België).

Nadat het orkest van harmonie St. Caecilia Doornenburg tijdens het Pinksterweekend in 2015 een succesvol optreden in het Belgische Beverst heeft verzorgd, heeft deze muziekvereniging de toezegging gedaan om in 2016 een optreden in Doornenburg te zullen verzorgen. Op 6 november zal deze toezegging worden ingelost.

Het orkest van harmonie St. Caecilia Doornenburg opent het programma met de hoogtepunten van het uitermate succesvolle Promsconcert “A Century of Music”. Koninklijke harmonie “Ons verlangen”, een vereniging die in 2010 haar 100-jarig bestaan heeft gevierd, speelt een zeer afwisselend programma waarbij hun unieke doedelzakband een bijzondere bijdrage zal leveren.

Vanaf 13:30 hebben bezoekers toegang tot de concertzaal. Voorafgaand aan het concert is er de mogelijkheid tot het drinken van een kopje koffie of thee. De orkestleden van harmonie St. Caecilia zullen zorgen voor een grote hoeveelheid aan verschillende taarten die hierbij kunnen worden genuttigd.

Het optreden op 6 november zal plaatsvinden in de St. Martinuskerk in Doornenburg en het officiële programma begint om 14.30 uur. Kaarten voor dit concert kosten € 5,00 en zijn verkrijgbaar bij SPAR Witjes, het Ontmoetingscentrum en Bruna Viergever in Gendt. Mits er nog kaarten over zijn, dan is er ook nog de gelegenheid om entreekaarten aan de kassa te kopen. Wanneer echter alle plaatsen bezet zijn, zal deze mogelijkheid komen te vervallen.

TheBestOfTheLowLands_Taart2